X
043-458 48 36 info@spacestar.nl

Als ZZP'er aan de slag via SpaceStar

Je bent een expert in Ruimtelijke Ordening en hebt passie voor je werk.

Naast het uitvoeren van uitdagende opdrachten, moet jij als ZZP’er ook je eigen administratie en acquisitie nog doen. Dat vraagt nogal wat van je. SpaceStar kan jou helpen door een aantal zaken uit handen te nemen, zodat jij je volledig kunt concentreren op de inhoud.

Hoe kun je als ZZP'er via SpaceStar werken?

  • Als jouw cv past bij hetgeen er regelmatig door onze opdrachtgevers gevraagd wordt, gaan wij een gesprek met jou aan;
  • In dit gesprek zorgen wij dat we een goed beeld hebben van jouw ervaring, maar ook van jouw wensen en jou als persoon;
  • Wij gebruiken ons netwerk om een passende opdracht voor je te vinden;
  • Samen overleggen wij over het tarief dat bij de opdracht past;
  • Wij vertellen onze opdrachtgever waarom jij de juiste persoon bent voor de opdracht;
  • Jij gaat op gesprek met de opdrachtgever en kunt hier de inhoudelijke vragen stellen, die je wellicht nog hebt;
  • Wij stellen een overeenkomst op met hierin de volgende zaken:
    • Start- en einddatum van de opdracht
    • Inhoud van de opdracht
    • Opzegtermijn
    • Tarief
    • Wijze van facturering
    • Betalingstermijn
    • Relatiebeding (let op: wij hanteren GEEN concurrentiebeding)
    • Geheimhouding
    • Incentiveregeling
  • Jij start met de opdracht, waarbij je jouw facturen aan ons richt en wij richting onze klant factureren. Debiteurenbeheer ligt dus in handen van SpaceStar.

Wat hebben wij verder van jou nodig?

Kopie identiteitsbewijs

Kopie inschrijving Kamer van Koophandel

Aanmelden als ZZP'er